söndag 5 augusti 2012

Nära-döden-upplevelse...

Ja shit vad nära det var att jag fick hjärtstillestånd! Jag håller på att packa upp min väska och rätt som det är kryper det fram en ASSTOR spindel. Det måste ha varit en tantarella...
Jag far bakåt med ett illvrål och Morten kommer nerspringande från övervåningen. Jag står och trycker mej mot väggen så lång bort jag kan, men ändå så jag har koll på den... Fast jag ryser i hela kroppen när jag ser på den. Min knight in shining armor tar bort spindeln, fast han får riva runt i min väska först, man vet ju aldrig, dom kanske kommer i par...

5 kommentarer:

513andersson sa...

Spindlar är blaha-blaha..
Vi retade en kobra i Borås i torsdags, minsann. =)

obs, sant! =)

Tina Högman sa...

För en med spindelfobi möter man hellre en kobra än en spindel...

513andersson sa...

Kobror bits giftiga bett, ju. Spindlar stampar man ihjäl.

Tina Högman sa...

Kobror är lättare att undvika och dom är stora. Spindlar kan ju vara var som helst. Och dom är läskiga. Man får rysningar av dom ju.

Suss sa...

Jag håller med Tina i denna debatt!