fredag 20 augusti 2010

Ska nog hålla mej hemma...

Jag hade några ärenden på stan.
Jag och Koffe knallade ner till ÖB för att vi skulle köpa flyttlådor. Brevid ÖB ligger El-giganten. Koffe sa att vi hade inga smaktillsatser till Sodastreamen kvar, och frågade om vi kunde köpa det på El-giganten.
Visst, sa jag och vi gick in där. När vi kom ut hade jag även köpt mej en MP3 och extra hörlurar till.

Nästa grej vi hade att göra var att hämta Angelicas cykel på cykelaffären. Den hade varit på lagning. Vi passade på att ta med Koffes cykel och lämna in den, för bromsarna är lite dåliga. Han har bromsskivor, så det var nåt som behövdes bytas.
När vi går därifrån har jag köpt mej en ny cykel.

Det är nog bäst att jag inte går ut mer idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja men precis.. dra täcket över huvudet och vakna i morgon..

Tina Högman sa...

ja typ... med jävligt mycket sämre ekonomi än igår morse...

Anna sa...

Tänk vad man överraskar sig själv ibland! ;)