söndag 8 november 2009

Hur svårt kan det va??

För drygt två veckor sen gjorde jag en magnetröntgen för femtielfte gången. Jag har en desmoid tumör i magen som är under kontroll. Än så länge. Jag medicineras och den har inte växt under många år. Jag gör regelbundna MR för att kolla läget, men efter varje gång, innan jag får svaret är jag orolig och undrar om nåt hänt.
Jag har haft den i 10 år nu, och ingen vet hur länge medicinerna håller den i schack.
Kan dom inte höra av sej snart så jag får veta...??

3 kommentarer:

Anna sa...

Du kanske måste höra av dig och fråga efter svaret. Ibland kan de ju slarva med sånt... Fast egentligen ska man ju inte behöva det.
Kram på dig!

Hellie sa...

Hej! Måste fråga en sak: hur gjorde du för att få in "Kram Tina" i slutet på inlägget, alltså hur gör man så man får välja en sådan personlig text å typsnitt?
Jättesnällt om du har möjlighet att svara på detta påmin blogg, för aanrs glömmer jag jag, virrig som jag är, att titta här efter svaret.

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.