fredag 12 april 2013

Supporters only...

Igår kväll när jag min vana trogen slumpkollade på Ticnet fick jag förhoppning igen...
Både jag och Morten kollade i morses klockan nio, kollade gång på gång, men som vanligt blev vi besvikna.
Tillfälligt uppbokat. Det finns för närvarande inga tillgängliga biljetter får man bara tillbaka.
Såna här matchbiljetter borde vara tillägnade supporters only. Andra typer som bara råkar bli vid en biljett och egentligen är helt ointresserade borde inte få gå.
 

2 kommentarer:

513andersson sa...

Precis, medlemmar brukar ha företräde vid såna här tillställningar.. Satan, vad medlemmar Luleå har......

Hoppas ni får tag i 'pilletter' ändå..

Tina Högman sa...

Ja jag vet inte hur det funkar med det där, medlemmar ska ha förtur, och dom som har säsongskort får också biljetter tror jag, så jag fattar inte hur alla biljetter kan finnas på ticnet. Jag är medlem i supporterklubben, men får nog bli medlem i själva hockeyklubben med, jag trodde ju dom hängde ihop på nåt sätt.