fredag 26 april 2013

Falköping i superettan...?

Igår kväll satt jag i Nores rum och kollade på Hockeymatchen. Dom är ju störtsköna! En gäng kändisar med visst hockeyintresse talangen kan diskuteras ska möta OS-laget från 94 och tränar för fullt. Häromdan mötte dom Huddinges 98'or och insatsen var väl inget vidare... Nassim som är målis fattade inte ens att han skulle byta sida till andra perioden... Jag skrattade så tårarna rann!
När gårdagens program var slut gick jag ut i TV-rummet där Morten kollade på fotboll. IFK mot Malmö var slut så han hade kollat in en sväng på en annan match.
FAL-HAM stod det i rutan. Hammarby fattade jag att det var, men jag har ingen vidare koll på superettan så jag visste inte vad FAL var för lag. Det första som ploppade upp var Falköping så jag sa Fick som stryk av Falköping...?
Ja det kunde man läsa om på fejjan sen då... Hoppas jag kunde roa nån i alla fall!
Jag kan nämna att jag fattade faktiskt att det inte var Falköping...

Inga kommentarer: