fredag 19 april 2013

SM-silver...!

Kanske var det lika bra att man aldrig fick några biljetter kan man tycka så här i efterhand, för det hade varit jävligt tungt att se SAIK's glädje på isen efter slutsignalen, men vinner man med 4-0 i matcher, och dessutom med 0-4 på bortaplan i en match som var så viktig för Luleå, så är man en värdig vinnare.
Men mitt största grattis går ändå till mitt Luleå, och grattis till
SM-silvret!
För vinner man grundserien 2012 och är i final året efter då är man fan bra!! Nästa år är det vår tur! ska bucklan till Luleå för att stanna, och inte tas med hem till nåt annat lag!
Nästa säsong kommer jag även inte köpa biljetter till annat än bortastå, det kan jag lova, för nu har jag tröttnat på alla jobbiga och högljudda hemmasupportrar. Om jag inte råkar vara i Delfinen förstås för då kommer även jag vara en jobbig och högljudd hemmasupporter...

Inga kommentarer: