fredag 19 april 2013

Personalfest...!

I år fick vi en personalfest som hette duga! Annars har personalfesterna kostat ett inträde på 150 eller nåt, och så har det varit mat och dansmusik. Inte min grej riktigt. I år blev vi bjudna på hela kalaset, och upplägget var lite annat!
Burnt out punks med nåt fire and ice tema, himla bra! Och så Lena Ph på det, inte min favoritartist kanske, men hon var också bra! Maten var supergod!
Och det är Lena på bilden men det är ju inte så lätt att ta foto i motljus, och jag hängde inte framför scenen precis...
Det enda negativa var att den enda starkare ölen som gick att köpa i baren var Heineken på 33cl som kostade 50 spänn, rena rånet. Men dom ville kanske inte ha nån fyllefest antar jag.
 
 

2 kommentarer:

513andersson sa...

Heineken är gott. Punkt. :)

Tina Högman sa...

Tja, det var väl mest styrkan och antal centiliter för det priset som störde mej, annars kan jag väl tycka att Heineken är som att ha sex i en kanot. Fucking close to water...