torsdag 29 november 2012

Quizkampen...

Ja det hade jag ju aldrig kunnat gissa... Mariestad! Jag kom hit vid halv sex efter att ha hamnat en längre sträcka i en konvoj av långtradare så det där med omkörning var ganska meningslöst.
Morten upptäckte fenomenet Quizkampen, så vi satt i dubbelsängen, han med iPaden och jag med iPhonen och tävlade mot varann...
Morten hade spanat in ett ställe med storbildstv, så vi gick dit för lite mat och hockey, men där visades det bara fotboll så vi gick till puben mittemot. Där fanns en mindre tv men dom visade hockey i alla fall. Det var periodpaus men det visar sej vara "min" match! Efter en jätteportion mat gjorde Luleå sitt tredje mål och jag säjer JA! Morten tyckte det blev smått pinsamt när alla tittar på mej...
Hemma på hotellet igen blev det några omgångar Quizkamp till, så nu leder Morten med 4-3 i omgångar.

3 kommentarer:

Suss sa...

så det blev inte Härjevad trots allt..

513andersson sa...

Jag hade Mariestad på känn hela tiden, jag.

Tina Högman sa...

Suss: nä det var konstigt... jag trodde det var en sån där sanndröm!

Christer: det var inte dåligt!