måndag 12 november 2012

Ont i magen...

Efter lunchen på jobbet började jag få ont i magen. Det höll sej hyfsat ok dom första timmarna men jag kände att smärtan började öka vid 16-tiden. Att jag hade Zumba klockan 17:30 föll bort precis, jag ville bara hem.
Väl hemma la jag mej på sängen nån timme, och det kändes som om det kunde lätta lite. Jag klev upp och tappade nästan andan för smärtan högg till som en kniv och där stod jag dubbelvikt och flämtade.
Jag lyckades faktiskt ta mej upp till TV-rummet och där har jag legat sen dess... Vid sju verkar det värsta vara över, och nu har jag ätit en smörgås och jag hoppas det ska gå bra. Jag känner kramper och knip till och från men inte så farligt.
Förr fick jag såna här sk ileus relativt ofta men nu var det längesen.
Och sorry Suss att jag glömde Zumban...

1 kommentar:

Suss sa...

det är lugnt! :) Huvudsaken är att du känner dej bättre! <3