torsdag 29 november 2012

Men vart ska jag...?

Morten är nånstans. Jag ska dit efter jobbet. Han har bokat två hotellnätter där. Han sa att denna gången skulle jag inte kunna lista ut vart. Och jag har inte fått en endaste ledtråd. Om en timme slutar jag, och jag vet fortfarande inte vart jag ska åka... Jag undrar om han glömt att jag inte vet, eller om han bara jäklas och jag tänker inte fråga, för han sa att jag skulle få veta samma dag... Fast jag får nog fråga honom om han inte hört av sej innan halv fem... Jag kan ju inte chansa precis.

Jag packade lite igår förmiddag, och när jag kom hem efter jobbet igår kväll låg det en lapp att han var hos en kompis men att han packat klart, förutom toalettsakerna. Det han packat var 1 par kalsonger och 1 par strumpor... Jag frågade om han verkligen inte skulle ha mer med sej, men han trodde det räckte... Jag åkte hem på lunchen och hämtade väskan, och nu låg det faktiskt en uppsättning kalsonger och strumpor till, samt en tröja...

2 kommentarer:

Suss sa...

jag tror på Härjevad!

Tina Högman sa...

Jag var tveksam till Härjevad för det finns inga hotell där...