lördag 24 november 2012

Medarbetarsamtal, förfest och efterfest...

Kanske ska slänga in en uppdatering om gårdagen, det var en händelserik dag!
Först hade jag ju medarbetarsamtal. Vi har inte haft denna chefen så länge, men jag gick från mötet stolt och jätteglad för det hon sagt! Jag kände att jag växte som människa, arbetskamrat och undersköterska!
Förfest hos Göran och Madde, lite dip och öl, djupa politiska diskussioner och funderingar på hur man skulle tilltala mej, som faktiskt är släkt med Gustav Vasa.  Sen var det Eileen på Sjökanten, jag dansade så jag blev genomsvett och klappade händerna så jag fick ont. Efterfest hos Madde och Göran, men nu var nivån lite annan, Göran välter glasbordet när vi spelar Rammstein och Madde spelar sin egenhändigt skrivna dödssonat...

2 kommentarer:

513andersson sa...

Låt mig gissa att ni diskuterade Herr Linusson och Sverigedemokraterna..? ;)

..och hur ska man tilltala dig, som är släkt med Gustav Vasa?

Rammschtajn är farligt..

Tina Högman sa...

Linusson var det huvudsakliga ja, och om SD hade låst sina röstsedlar hade vi sluppit honom, för då hade dom kunnat få in en annan. Den andra från SD funderar ju på att hoppa av för dom vill inte kopplas ihop med honom och "hans" parti, som inte är SD, men det var på deras röstsedlar hans namn stod...

Jag är jordnära och tilltalas gärna med du...

Rammschtajn är bra...