torsdag 22 november 2012

Abstinens...

Jag har inte sett Luleå live sen i mars, och jag har lite abstinens tror jag. Jag lyssnar ofta på När guldet kommer hem, tittar på min matchtröja med längtan. Ja, jag kan väl ha den på mej hemma i soffan, men det är inte samma sak. Sista matchen jag såg live gick ju åt helvete >>, så jag vill ha lite go känsla nästa gång. I tisdags jobbade jag kväll och kunde inte se matchen mot Färjestad. Tur var väl det för eftersom Luleå förlorade med 0-4. När jag såg statistiken för matchen såg det ändå rätt bra ut, det kändes ju lite bättre då.
Ikväll jobbar jag med, så ingen TV-hockey idag heller...
Jag är egentligen inte som ett normalt Lulefan. Dom hatar nämligen SAIK. Det gör inte jag. Jag har dom som nr 2. Jag tror det har och göra med att det är norrlandslagen eller nåt, jag vet inte riktigt. Storstadslagen gillar jag inte.

Inga kommentarer: