söndag 10 augusti 2008

Sur...

Jag är webbansvarig för Lidköpings MC-klubb.
Det är väl ganska känt i motorsport-världen vad som händer i Lidköping.
Vi bygger en ny motorsportarena!
Ett efterlängtat projekt som äntligen blir av!

Vi är fem sporter som har startat en gemensam förening. Det är vi i MC-klubben, go-cart, tractorpulling, folkrace och miniracing.
Ganska snart startades det upp en hemsida för arenan.
Jag gjorde givetvis en länk från vår egna hemsida.
Sen bytte dom adress.
Jag fick leta rätt på nya adressen.

Nu satt jag och redigerade och gick igenom länkar från LMCK's hemsida för att kontrollera att dom funkar, då har uppenbarligen arenan bytt adress. IGEN!

Vad sur jag blir. Är det så himla svårt att skicka ut ett mail till alla fem berörda klubbar och meddela nya adressen???

3 kommentarer:

Anonym sa...

fin blogg du har:)

Suss sa...

Ja men fem klubbars mailadresser kan ju vara ganska mycket att hålla reda på.. I alla fall om man är karl..

Tina Högman sa...

Just det. Tänkte'nte på dé...