söndag 10 augusti 2008

Ser man ingen finns det ingen...

Min lägenhet ligger på markplan.
Mitt vardagsrum, kök och den lilla toan/duschen vetter mot en gata.
Badrummet har inget fönster alls.
Våra tre sovrum ligger mot en gata som är mer en gågata.
Det är ingen vidare trafik direkt, ett rätt lugnt område, trots att det är mitt i centrum. 150 m från torget.
Det är dock en hel del som går förbi. Nu när det har varit så varmt har jag haft fönstrena öppna, man hör en hel del utifrån. Många verkar inte tänka på att det faktiskt BOR folk här...

Folk nynnar när de går förbi. Det finns dom som sjunger ganska högt...

En gång när jag drog upp persiennen i mitt sovrum stod det en man tre decimeter från fönstret...

Två personer hade en livlig diskussion utanför toalettfönstret...

Under en av dom intimare stunderna man kan ha passerade tydligen någon, vi hörde bara en JÄTTE-RAP...

Nyss gjorde en man en äcklig harkling med påföljden stor spottloska...

3 kommentarer:

Anna sa...

Ja, vad ska jag säga som dansar på lagret och pratar för mig själv mest hela tiden...?
Fast rapar när folk sexar- det gör jag INTE!!
För det var väl det du menade? Eller är det bara jag som har någon slags brist nu när mannen är i utlandstjänst? *rodnar*
KRAM!

Suss sa...

Vilken fruktansvärt dålig stil! Att rapa just när ni är.. intima!!! Fast du kanske ska vara glad att det inte var Morten som rapade... :-)

Tina Högman sa...

Anna: Eh...jo... det var det jag menade...

Suss: Jag då hade det blivit lite konstigt tror jag...