lördag 23 augusti 2008

Hade glömt...

Jag använder oftast en deo som är alkohol och parfymfri. Hellre tar jag då lite parfym. Har för det mesta ett stick. I alla fall använder jag INTE spraydeo.

Utom nu.
Köpte mej en ny duschtvål, hudlotion och deo i samma doft.
Deon råkade vara sprayvarianten. Med alkohol...
I förmiddags duschade jag med min nya doftserie.
Oj oj vad gott jag luktade.
Jag hade samtidigt fräschat upp mina armhålor med rakhyveln.
Sen tog jag spraydeon.
Det skulle jag inte gjort.
Under alla år jag bojkottat spraydeodoranter hade jag glömt en av anledningarna varför...
Man kan inte raka sej och sen spraya på deo.
SÄRSKILT inte med alkohol.
Jag är övertygad om att det måste vara nån form av alkoholmissbruk att spraya alkohol i armhålorna.
Jävlar i min låda vad det sved...

3 kommentarer:

Suss sa...

Blev du lite smålullig också eller? Alkohol direkt i blodet menar jag..

Tina Högman sa...

Nä, jag blev inte det minsta lullig. Jag var ju tvungen att tvätta mej under armarna igen, så det som fanns tvättade jag väl bort.
Däremot sa jag några väl valda ord och hoppade runt lite...

Anna sa...

Kanske nåt för A-lagarna att prova! ;)
Fast det ger nog för lite effekt för dem.
Ha de!