fredag 1 december 2006

Inte fattade jag att det var så här...

Inatt ska Angelica sova över hos sin kille. Hon är 13, han är 15.
Hans mamma och syster är hemma, hennes kompis som är ihop med killens kompis ska också sova över. Ändå är jag lite orolig.

Vi bor i ett litet samhälle en mil utanför stan. Han bor i stan. Finns mycket konstigt folk på stan.

Fan, jag vill inte vara tonårsmorsa längre! Jag har insett att det finns så jävla mycket att oroa sej för! Man ha ju inte en lugn stund när man tänker på allt som kan hända!
Kan man ångra sej 14 år efter?? DÅ verkade det inte så komplicerat...

2 kommentarer:

Suss sa...

Ojoj.. Tänk att hon är så stor att hon sover över hos killen...

Men det går nog bra ska du se!! Som du skrev, hans mamma och syster är ju hemma, så de ser nog till att inget händer dom!!

Monica sa...

Tack för titten ...
Blev så full i skratt när jag läste om din 13-åring ... jag har en här hemma som blir 13 till våren ...och vad jag känner igen det. Jag har förvisso redan sagt att hon aldrig kommer att få sova över hos en pojkvän under en skolvecka ... ska bli intressant att se var diskussionen hamnar när det blir aktuellt.