torsdag 7 december 2006

Panelhöna??

Jag är med i en mailinglista Gallup har. Sisådär en gång per månad får jag ett mail med en länk till en undersökning. Oftast är det om dagligvaror och sånt.
Idag hade jag fått ett. De första frågorna brukar vara samma:
Är du man eller kvinna?
Hur gammal är du?

Men nu var det lite kul för detta skulle handla om mitt sexliv... eeh...
Min son stod bakom mej så jag fick ju skicka iväg honom. Tänkte att det kan bli konstigt annars..
Ja jag fortsätter då.
Nästa fråga var om jag hade partner eller inte, och om jag bodde ihop med honom eller inte.
Sen hur ofta jag hade sex, om jag tyckte om min kropp, om jag tyckte om mina bröst, otrohet, om jag gillade när min partner pratade snuskigt...
Jag kan säja att jag visste inte om jag skulle gapskratta eller fnissa generat. Det blev nåt mittemellan tror jag...

Så kom då sista frågan:
Denna studien om unga (observera unga) kvinnors sexualvanor kommer att diskuteras i en TV-sänd diskussion, kan du tänka dej att sitta med i panelen, eller som studiopublik?

Jisses... Tror inte det du...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha. Jo ställ upp du :P

Annars kan vi ju alltid be hönan som såg för möe mellan bräderna :P


/ Annica

Suss sa...

*ASG* Jo men SNÄÄÄÄLLA!!! Det kan du väl???
Skulle ju vara skitkul att se hur du lite lagom generat svarar på frågorna!!!
tihi...

Anonym sa...

Jaa, jag tycker oxå du ska vara med :) Så får du meddela här i bloggen när det sänds så man kan spana in programmet ;)

Tina Högman sa...

Det var då ett himla tjöt... NEEEJ JAG TÄNKER INTE SITTA MED I NÅN PANELDEBATT!