tisdag 26 december 2006

Well, well.... shit happens.

Köpte en.... eeh... tub? Strut? Nä. Det lät dumt. Korv? Ännu dummare. Jamen vaf... RÖR måste det ju heta! Shit the same. PRINGLES var det i alla fall, så mycket vet jag.
På tuben/korven/röret stod det

2 PRESENTS WITH EVERY TUBE
1 for you and 1 for me
Wow! Vad kan det vara? Det var en bild på två MP3 spelare eller nåt. Kan ha varit bara en radio, men kanon att ha i örat när man går till jobbet tänkte jag.
Jag fick en webbadress och gick dit. Skrev in koden som stod under folien som satt på locket.
Nu fick jag fylla i namn, adress och födelsedata.
Sen 10 frågor som var musikrelaterade.
Yes!! Alla rätt!! Nu vann jag två MP3 spelare! Trodde jag...
Jag vann...
TAADAAAAA!!
En skärmsläckare med Jamiroquai!
Jag glor fånigt på skärmen. Driver nån med mej? Har jag vunnit en jäkla skärmsläckare??
Under står det att jag kan byta min present. Jag klickar hoppfullt där.
Jag kan byta min skärmsläckare mot....
...en inspelad intervju med Faithless!
Dessutom kan jag skriva mailadressen till en kompis som också får denna fantastiska gåva!
Jag kommer att tänka på Maraboureklamen, hur många rutor man behöver i olika situationer.
Jag kan säja att nu snackar vi inte rutor, nu snackar vi antal chokladkakor!

4 kommentarer:

Suss sa...

Haha!! Ja men vilken bra julklapp!! Erkänn att det va det du faktiskt ville ha!!!
*fnissar högt*

S-Man sa...

antal chokladkakor???
Du menar väl antal varuhus fylda till taket med en massa chokladkakor????

Jääla svindleri är vad det är...

Choklad är annars gott. Jättegott.
Frukt & mandel ska det vara!

=)

Trollmor sa...

fmys ...frust...fniss...ASGARV


grattis =)

Sabina sa...

Fööök vilket j..la lurendrejeri...Hade blivit skita sur faan...