onsdag 11 september 2013

Stort i lilla Lisch...

Igår fick vi veta att en död kropp hittats i ett industriområde i stan. 
Vi fick också veta att Andra chansen blir här!
Det var ju således ganska mycket i NLT att läsa idag. 
Alla fattar ju att det är Gabriel dom hittat, men det ska ju göras en massa procedurer innan det fastställs, så vi kan inte säja om det är Gabriel eller inte säjer ju polisen. 
Mellon har ju vart en het potatis eftersom den går mitt i bandyn... Vissa kan inte förstå hur man kan fundera på att flytta en bandymatch för melodifestivalen...
Jag tycker personligen, även om jag inte är så mycket för alla dessa deltävlingar, att det är ju helt otroligt att få en av dom större happeningsen i Sverige hit! Sätta lilla Lisch på kartan liksom!

2 kommentarer:

513andersson sa...

Flyttar en bandymatch gör dom väl kanske inte, utan låter Villa spela två-tre bortamatcher istället, men det får dom väl igen sen...

Alternativt så kan ju Mello-spektaklet hålla till på uterinken istället?
Eller i någon skolas gymnastiksal? =)

Tina Högman sa...

Vet inte hur dom gör med matchen, efter vad jag hörde för länge sen fick man ett datum från SVT, take it or leave it, typ. Precis när det var en match...
Jag tyckte att bandyn kunde spelas ute, men vet inte hur det blev...

Tror inte mellon godkänner uterinken...

:-)