söndag 15 september 2013

Be careful what you wish for...

Jag önskade ju att jag fått vara hemma på Christoffers födelsedag och hockeypremiären... Det fick jag! Fast inte som önskat...
Jag vaknade i lördags morse med en hals som inte var utav denna värld... Kändes som jag hade en stor degklump där. Ont i luftrören gjorde det med. Jag avvaktade ett par timmar, tänkte att det kan ju ge med sej. Smärtan släppte, men ersattes av en rejäl hosta.
Jag ringde jobbet, jag kände att det inte var lämpligt att jobba med den hostan.
Jag skulle jobbat 14-21:30, och när hockeyn var slut strax efter 21 var jag redo för sängen.
Idag känns det bättre, om man bortser från träningsvärk i magen av hostandet... Jag hade sjukskrivit mej idag med, det kan vara svårt att få in vikarier på kort varsel på helgerna, så det brukar vara enklast att ta hela helgen på en gång.
Det värsta har gett sej nu, så det blir nog jobb som vanligt imorn.

Inga kommentarer: