tisdag 3 september 2013

B.S.T.L igen...

Nu är det inte långt kvar till säsongens nedsläpp i elitserien som har bytt namn till det mer internationella Sweden Hockey League... och på shl.se (f.d hockeyligan.se) har dom "Ditt Lag" som idag var Luleå. Fem minuters video med laget.
Videon började med Klasens suddenmål i Färjestad mot Luleå, då Luleå blev klara för final. Jag kom på mej själv med all sitta med ett brett leende på läpparna då jag minns tillbaka hur jag satt där på helspänn i soffan i min matchtröja, pucken sitter som ett smäck och jag flyger upp och bara skriker rakt ut och hoppar omkring! Jag var så jävla glad!!! Och senare så besviken när jag inte fick tag i nån biljett till nån av matcherna...
Men nu är det dags igen och vi tar nya tag!
Bucklan Ska Till Luleå!!!

Inga kommentarer: