torsdag 5 september 2013

Internpost...

Vi fick en enkät på jobbet, med ett stort kuvert att lägga svaren i.
Jag tog hem enkäten för jag såg att det var en returadress förtryckt, så det var ju bara att slänga på närmsta brevlådda, tänkte jag. Jag läste inte så himla noga men jag antog att den var frankerad och klar. Det var nån japanska som skulle ha det, och vad hon hade för intresse av vårdpersonal inom äldreomsorgen i Lidköpings kommun vet jag inte...
När jag nu fyllt i mina svar la jag pappren i kuvertet och kollar om brevet ska till Japan eller inte...
Det skulle till verksamhetschefen via internposten...
Happ, då får jag ta med den tillbaks till jobbet för jag tror inte interposten funkar härifrån.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Klant.




;)

Tina Högman sa...

Suck... Ja jag vet. Så typiskt mej...