söndag 22 september 2013

Kommande Göteborgsresor...

För länge sen bestämde vi att vi skulle gå på IFK-AIK den 23/9. Vi tänkte oss även en övernattning i Göteborg. Vi tog semester dom två dagarna, bokade biljetter och hotell.
Så fick Christoffer tid för operation, nedläggning av stomin, en återbudstid, så det blev med en veckas varsel bara. Nämligen på tisdag...
Nu fick vi stuva om lite...
Imorn förmiddag åker jag och Koffe ner till Östra på förmiddagen. Han ska träffa läkare och det vanliga köret innan operation. Klockan 12:30 har vi tid.
Sen åker Morten och Nore ner med tåg på eftermiddagen.
Jag tar spårvagn hur det nu ska gå för jag gillar inte att åka kollektivt särskilt när jag inte riktigt vet vart jag ska... från sjukhuset till Drottningtorget för där sa Morten att jag ska kliva av.
Där ligger hotellet, så jag ska leta rätt på Morten och Nore och när vi checkat in blir det promenix till matchen.
Dan efter blir operation för Koffe, tid vet jag inte än, men jag tar spårvagn tillbaks till Östra. Jag har inte bokat hotell denna gången, det får bli att pendla lite... Jag är ledig onsdag och torsdag så det funkar.

4 kommentarer:

513andersson sa...

Är det Clarion Hotell i gamla posthuset? =)

Eller Hotell Eggers?

Eller det i Nordstan?

Tina Högman sa...

Scandic Crown är det!

513andersson sa...

Va bra.

Tina Högman sa...

Blev det godkänt alltså...?!