måndag 20 augusti 2012

Zumba...

Efter första dan på jobbet, som för övrigt var ungefär som det var för 4 veckor sen, åkte jag och Suss till Helens Dansskola för att testa ZUMBA.
Det var inte min musiksmak precis, men det var kul. Enkelt var det definitivt inte, men det blir förhoppningsvis lättare så småningom...
Jag tog mina vanliga joggingskor för jag tänkte inte köpa inneskor om jag inte tänkte fortsätta, så det blir det till att inhandla ett par i veckan... Plus ett linne för T-shirt kändes obekvämt med allt detta viftandet med armarna. En ny vattenflaska också för mina två braiga är puts väck, jag fick ta en annan som pluppen i drickpipen åkte in på hela tiden så jag fick ju inget vatten i mej, det slutade med att jag fick skruva av hela locket och det såg väl lite dumt ut, tyckte i alla fall jag...
Nu blir det en dusch och under tiden ska jag fundera på om jag ska frångå min tradition att varje måndagskväll klockan 21 titta på CSI alternativt Criminal Minds på femman och titta på Dallas i stället.

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Jag ska kolla dallas,, kan inte låta bli :)

513andersson sa...

Vi kollade Dallas, fast vi fick vänta några timmar...