måndag 27 augusti 2012

Aire Bra verkar inget bra...

Jag bli lite full i skratt när jag tittar på reklamen för Aire Bra.
Slim 'N Lift™ Aire™ Bra är designad för kvinnors moderna livsstil och är en bekväm och behaglig bh som passar alla. Inga axelband, inga clips, inga metalltrådar, inget obehag! Slim 'N Lift™ Aire™ Bra är så fantastiskt behaglig och bekväm att du kommer att glömma att du har den på dig! Perfekt för alla former, storlekar, åldrar och aktiviteter.
Ja särskilt bra är det när dom visar upp den hur den sitter på en smal kvinna med B-kupa och jämför med en kvinna med en "vanlig" BH. Den "vanliga" BH'n dom visar upp sitter fruktansvärt illa, antingen har dom en kupa som är helt fel storlek, eller också är den för stor under bysten för då sitter den ju så klart också helt fel.
När jag googlade fanns det ingen med större byst som tyckte den satt bra.
Här är några som testat -->

Nä töser, gå in i en BH butik och be om hjälp för att få en som passar...

4 kommentarer:

513andersson sa...

Bra att veta, då ska man inte köpa en sån då..
Du har möjligtvis inte mailat konstruktören och påpekat dina synpunkter? Alternativt bett dom ha med personer med större byst i reklamen..?

Lillan sa...

Jag brukar gå till Change, där har dom bra storlekar för både stora och små, man får kanonbra hjälp, dom fixar och donar så du får bh-n som passar just dig.

Tina Högman sa...

C:
Har inte tänkt maila dom, det har antagligen andra redan gjort, tycker mest synd om dom som går på det, när man ser bilderna på deras hemsida där faktiskt en har större byst, men sen ser man bilder som "vanliga" tjejer lagt ut på sej själva hur den sitter... Då kan man konstatera att dom flesta med bröst som följer tyngdlagen inte kan använda dom...

Tina Högman sa...

Lillan:
Vi har ju inte Change här, och ingen annan BH-butik heller... Men jag brukar passa på att gå in i såna butiker när jag råkar springa på nån!