måndag 22 december 2008

Julefrid...

För en gångs skull är jag klar med mina julklappar med flera dagar till godo!
Det har dessutom varit väldigt roligt att handla dom i år, trots att det blev mycket dyrare än vanligt...
Denna gången har jag nämligen haft sällskap och sluppit handla allt själv!

Och jag hittade en underbar klänning som jag så gärna ville ha, men 500 mitt i juletiden tyckte jag blev för dyrt att lägga på mej själv.
Morten tyckte absolut att jag skulle köpa klänningen, och sa att han skulle betala hälften!

Detta är nog den bästa julen på länge! Särskilt om jag jämför med förra julen, då jag var helt knäckt och allt bara gjorde så förbannat ont och jag bara ville gråta hela tiden...!

Min nya klänning, fast min är röd:

5 kommentarer:

Suss sa...

Du kommer att se ut som en röd pralin till jul!! :-) Jättefin klänning!!

Föresten.. Vaddå 68 dagar kvar???? Till vadddå?? Vad händer om 68 dagar????
Är det tills ni blir officiellt sambos eller är det något annat du menar???
Blir ju nyfiken ju..

Trollmor sa...

68 dagar?????

Tina Högman sa...

He he... var tvungen att skoja lite..! Nä dagarna är tills vi blir sambos på riktigt. Än har jag inget exakt datum, men det blir väl mars nån gång...

Annika sa...

Lycka till med sambo-livet. Skönt att du får en härlig jul i år o klänningen var mkt fin...

Anna sa...

Jättefin klänning! Klart att han vill betala hälften på den ;)