onsdag 10 december 2008

Ahlzheimers kommer tidigt i år...

När jag började plocka fram adventsjusstakar och sånt, funderade jag på vart jag gjort av juldukarna.
Jag kom fram till att dom antagligen aldrig blev uppdelade i skilsmässan, utan kvar hos Richy.

Mycket riktigt, han kom förbi med två kassar med både gardiner (som jag lämnat kvar för jag tagit hälften) och juldukar och julgardiner.
Gardinerna la jag i kökssoffan, där jag har allt sånt. Julgardinerna la jag i en låda, där jag sedan skulle lägga alla juldukarna med, tänkte jag.
Lådan står i vardagsrummet, men alla juldukarna som jag plockat lite med och lagt en del på matsalsbordet och i kassen de låg i är puts väck.

Jag fattar inte vart dom tagit vägen.

4 kommentarer:

Anna sa...

OJOJOJ!! Eller så kan det bero på julstressen. Man får dåligt minne då. Har jag hört... Eller hittat på...

Hoppas att du hittar dem och att de inte blivit bortkastade eller så. Låter som något som lätt kunde hända när de låg i en kasse.

KRAM!

Trollmor sa...

kolla soffan...

Suss sa...

Jag har inte tagit dom i alla fall... Kolla i Angelicas rum! Hon brukar väl lägga saker där! :-)

Tina Högman sa...

Anna:
Julstressen?? Jag har varit stressad sen urminnestider...

Trollmor och Suss:
Har kollat soffan och Angelicas rum OCH resten av lägenheten inklusive förrådet.