tisdag 14 maj 2013

Mycket att tänka på...

Japp.
Det blir nog hembakad tårta, typ prinsess, vit marsipan. Fyllning med marsankräm och äpplemos.
Sen är frågan... Christoffer har valt ljusblå servetter, och det blir väl traditionsenligt med blått och gult som tema. Jag tänkte köra med gula rosor på borden, och då ville jag ju ha gula marsipanrosor på tårtan. Sen kom jag på att det kanske blir lite blekt. Borde kanske köra blått? Nån affär i stan borde väl ha blå rosor? Kanske man ska beställa?
Får även kolla i en hobbybutik om jag kan hitta nån stans så jag kan stansa ut bokstäver. Eller ska jag göra i kristyr? Vill ha namnet på tårtan. Man kan även köpa chokladbokstäver, det har jag gjort förut. Det blev rätt bra.
Det mycket att fundera på hela tiden. Man blir helt slut. Jag vill att allt ska vara perfekt!

Inga kommentarer: