fredag 10 maj 2013

Ibland har man tur...!

Vårmarknad på torget idag, jag och Morten tog en sväng fram på eftermiddagen.
Skulle lyssna lite på han Tjohoo eller vad han nu heter... lär mej aldrig det...
Inte riktigt vår typ av musik, och med tanke på röstlägena på dom framför scenen var dom nog inte i vår ålder heller.
Jag hittade ett stånd där Cervera stod. Dom hade erbjudande på coupeskålar, som jag ville ha. 4-pack för 150:-.
Jag konstaterade att det blir kanske bökigt att cykla hem med dom, så det blev inget. Vi gick in i själva butiken, där kostade dom 279:-. Vi kom ut med en konfirmationspresent i alla fall. Sen en tur tvärs över torget för att hämta cyklarna. Vi passerar samma Cervera-stånd igen. Nu sitter det uppe en skylt
Sista timmen
Köp 2 betala för 1
 
Vem kunde motstå det? Inte vi eller jag kanske det var...
 
Och så här ser det ut på vår typ altan just nu:


Inga kommentarer: