söndag 19 maj 2013

Eurovison blev inte som jag tänkt mej...

...och troligen inte för Robin heller.
För min del hade jag farit och flängt både hit och dit på förmiddagen, sen vart det grej med trädgården, sen vart det hockey. Lite bekvämt tog vi en middag på en pizzeria efter hockeyn, då var jag döhungrig och åt nästan hela pizzan.
Sen blev det lite zappande mellan hockey och försnacket till ESC. Klockan 21 började allt på riktigt i ESC, men efter ca fem minuter la jag mej ner lite i soffan, och där blev jag kvar. En halvtimme senare inser jag att jag lika gärna kan lägga mej för jag är helt slut. Jag hörde Morten prata med mej låååångt borta...
Med andra ord missar jag hela showen... Men i morses kunde jag läsa kommentarer på fejjan under hela kvällen, så jag fick bra kol på läget ändå!

Inga kommentarer: