lördag 4 maj 2013

En del avklarat...

Funderar på min hastiga höga febertopp häromdan... Kan vara så att min kropp sa ifrån för att det blivit för mycket. Den har gjort så förr...
Christoffers student, hans operation, allt jobb med semestervikarier på jobbet som jag är delaktig i, byggnation av altanen...
Ja nu är allt klart med hotellet i Sävedalen i alla fall. Jag har bokat en vecka men det är inga problem med varken kortare eller längre tid. Jag betalar när jag checkar in, ifall operationen flyttas, men jag får pengar tillbaks om jag skulle bli kortare tid än jag betalt för, eller att jag betalar en dag i taget funkade också. Kanske inte nåt lyxhotell, men har jag bara ett rum med en säng, toa, dusch och TV är jag nöjd! Här ingick det frukost, kvällsbuffé, parkering och Wifi, så dom kostnaderna slapp jag ju!
Idag ska det åkas till Byggmax för att handlas reglar och balkar och bjälkar och allt vad det heter...

4 kommentarer:

513andersson sa...

Om jag fått och haft möjlighet så hade jag gärna hjälpt till att bygga altan, det är så skoj att bygga nåt. Det är så manligt på nåt sätt.. ;)

Tina Högman sa...

Du är väldigt välkommen hit på måndag förmiddag och sätta upp lite fler reglar om du vill!Brädorna ligger på baksidan, verktyg och bultar och sånt finns i garaget!

513andersson sa...

..och så är det arbetsdag också.

Tina Högman sa...

På kvällen ja!