fredag 7 december 2012

Planering...

Ledig idag med, och nu har det fixats lite på stan igen... Lite inköp av diverse presenter. Vad det gäller julklappar är jag på det stora hela klar. Saker är inköpta och/eller beställda, och det jag inte köpt än, vet jag vad jag ska köpa i alla fall. Det är inte illa pinkat det, för jag är alltid sent ute med julklapparna. Jag brukar stå och hänga på butiksdörren klockan 10:00 den 23 december. Men inte i år! I år har jag varit förutseende och planerat minsann!
Ikväll blir det ensamt fredagsmys, för Koffe är på sitt rum och spelar nåt spel på Xbox och vill inte umgås med mamma. Vi tog en pizza ihop förut, jag får vara nöjd med det. Morten är hos en jobbarkompis. Jag kanske ska ta tag i det där tråkiga jobbet med att tvätta väggarna innan målningen... Eller också gör jag det nästa vecka...
 

Inga kommentarer: