söndag 2 december 2012

Läggdags...

Ja så här mittinatten tänkte jag sammanfatta kvällen med att konstatera att eftersom vi inte träffats på typ ett år hade vi mycket att prata om, jag och Linda. Jag har dansat till en mycket bra trubadur. Jag har även haft ett mycket trevligt samtal med en sverigedemokrat som avskydde nazister (typ Linusson) som bjöd mej på en öl och senare ramlade mer för en trapp och fick åka ambulans. Jag skickade ett sms till Morten för jag trodde jag glömt mina nycklar, och efter att jag insett när jag inte fick svar, att jag skulle få väcka Morten genom att knacka på sovrumsfönstret blev jag glad när jag kände nycklarna i jackfickan. Jag saknade min mössa när jag gick hem eftersom min frisyr inte tillät mössa på väg till krogen, men det skulle vart skönt att haft på hemvägen... Angelica kom nyss hem och lämnade en "bumper" till iPhonen som hon lånat av mej, men nu är jag trött och ska lägga mej.
Ja, det var nog allt.

Inga kommentarer: