tisdag 2 oktober 2012

Så det kan bli...!

Satt här och fejsbookade lite, kikade på Bowlinghallens sida och vem råkar jag få se där? Minsann om inte Mr Stalker... Fast nu har han ju stalkat fast en dam, som ni kanske minns -->.
Så, nyfiken som jag är måsta jag ju kolla lite på hans FB sida, så nu vet jag vad han heter, vad hans flickvän/tant heter och hur gamla dom är, och efter att ha fått dom uppgifterna var det ju lätt som en pannkaka att kolla vart han bodde så nu kan jag stalka lite jag med om jag vill! Fast det vill jag inte, det blir snarare att undvika vissa gator tror jag...
Jag får även se att flickvännen/tanten har en son som är född samma år som Angelica och på sonens facebooksida får jag se att jag har två gemensamma vänner med honom... min dotter och hennes kompis...
Jisses... Ja så är det när man bor i en mindre stad.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Lite 'stalking light' är det allt att kolla bekantas bekantas facebook.


;)

Tina Högman sa...

Nähä då...

;-)