fredag 30 september 2011

Fredagsmyyyys...

Igår fick jag ett meddelande från Iridion att min dator var klar. Har haft lite kontakt med dom sen jag lämnade in den. Dom har felsökt och grejat, kollat alla drivrutiner och sånt, samma som jag redan gjort, utan resultat. Sista chansen var nu att ominstallera Windows. Jag hittar inte min CD. Jag har flyttat två gånger sen jag köpte datorn, så risken är att den finns hos exet...
Jag överlät det till Iridion. Innan jag började jobbet igår eftermiddag åkte jag förbi och hämtade datorn.
Så nu är min dator sop-ren. Viktiga mappar och sånt är sparade, men alla program är väck. Försöker installera Explorer som är den webbläsare jag haft förut, men det krånglar bara. Har en massa uppdateringar som inte riktigt vill sej... Nu skaffade jag Google Chrome som webbläsare istället. Får se hur det funkar då.
Nu ska jag i alla fall göra rent jacuzzin, för vi har inte använt den på ett halvår eller nåt.
I kväll ska Angelica till Stadt, Christoffer är hos sin pappa, Nore hos sin mamma, så vi blir ensamma i huset jag och Morten.
Så först blir det jacuzzi-bad, sen har Morten hyrt en film, nån Irene Huss, vet inte vilken...
Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyys...!

Inga kommentarer: