lördag 3 september 2011

Nya boots...

Ikväll drar trubadur-kvällarna igång på Bowlinghallen. Det gillar vi.
Vi tänkte gå dit, spela lite biljard, kanske käka nåt och lyssna lite. Morten jobbar ju imorn så sent blir det inte. Och förresten stänger dom 12 så hur sent som helst blir det inte i alla fall.
Vid vissa tillfällen har Morten gått hem tidigare för att han ska jobba, och av en händelse blir jag kvar...

Ja så nu är man nyduschad och nysminkad. Jag fick på mej en top som jag insåg var lite väl urringad men det löste jag med ett halsband som hänger ner lite...
Och ikväll ska jag ha mina nya boots också. Sååå snygga!

4 kommentarer:

Anna sa...

Have fun! :)

513andersson sa...

Riktigt jäfla schnygga, ju. =)
Angående det där med urringning; Tar man ett halband som 'hänger ner lite', så blir det väl att blickarna dras mot decoltaget per automatik, älläh?

513andersson sa...

...och bara för att kolla halssmycket, alltså.

;)

Tina Högman sa...

Nä... mitt halsband hänger ner och döljer själva klyftan liksom...