lördag 19 juli 2008

Man mår väl som man förtjänar...

Jobbade min sista dag igår.
Idag har jag egentligen inte SEMESTER, den börjar officiellt på måndag, men jag anser nog att idag är första SEMESTERdan.

Trodde det skulle bli en hemmakväll med lite mys i soffan med min älskling, han jobbar nämligen idag, så han hade hyrt en film till oss.
Jag fick ett sms under eftermiddagen.
Ska vi fira din semester på Harrys ikväll?
Tina är ju inte sen och nappa...

Så, vi laddar upp med lite öl tillsammans med en kompis som också har SEMESTER och går ut på Harrys.
Där träffar jag på en av Richys gamla kompisar. Han bjuder på både det ena och andra i alkoholväg...
Ja. Den sista kunde jag nog ha klarat mej utan...

...men jag har ju SEMESTER so WTF...!?!

1 kommentar:

Anna sa...

Hmmm... Känns bekant, sa hon som va bakis igår...