lördag 5 april 2008

Vild och skild...

Att jag ska gå ut ikväll har varit bestämt sen länge.
Häromdan frågade en kompis om jag kunde hänga med ut igår.
-Nja.... sa jag lite tveksamt. Jag ska ju ut på lördag också...
Man orkar ju inte med hur mycket som helst när man kommer upp i min aktingsvärda ålder...

Ja min karaktär är ju inte den bästa, så jag gick ju givetvis med ut då igår. Jag skulle ta ett par öl och åka hem vid tolv. Tänkte jag...
Sen var det ju detta med karaktären då... Jag kom givetvis hem framåt tre... Missade sista bussen, fick ta taxi.
Ja jisses.
En mer eller mindre frånskild tvåbarnsmorsa med tonårsbarn... Hur ska detta sluta?

Ikväll ska dessutom min fortfarande enligt pappren make ut också. Stan är ju rätt liten så risken är överhängande att vi stöter på varann på krogen... fast vi är ju sams så det ska väl gå bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni skiljas?
Vad trist.
Men nu kommer väl pojkarna stå på rad utanför din dörr.
Lennart

Anna sa...

Hoppas att du hade en kul kväll!! :-D
KRAM!

Suss sa...

Ja hur 17 ska det bli när du väl flyttat till stan och inte behöver tänka på busspassning och taxiresor?

Suss sa...

Du är föresten utmanad... :-)