lördag 19 april 2008

Sony Ericsson v/s Nokia...

Igår började min mobil bete sej konstigt. Den började blinka i displayen.
I förmiddags åkte jag till stan, och lämnade in mobilen.
Nu kunde det ta två veckor innan jag fick tillbaks den...
Vi har en mobil till MC-klubben som för närvarande bara används till att göra massutskick av sms till medlemmarna.
Jag flyttade över alla kontakter till SIM kortet och lånade den mobilen. Det är en Sony Ericsson K320i.
Jag fattar inget. Den är jättekonstig... Menyer är annorlunda, knappar känns konstiga, inget stämmer liksom. Det är numera ett helt företag att skicka ett sms...

Tacka vet jag Nokia... Den vet jag hur jag ska hantera!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp håller med. Har alltid haft Nokia...gubben Sony Ericsson...

Har för närvarande en Nokia N73 kanon bra speciellt om man vill ta kort blir jäötte fina bilder =)

Vet att du har en rosa men vilken sorts Nokia?

Hoppas att det går bra med allt!

/ Annica

Anonym sa...

Jag har två mobiler, en jobbmobil som är en Nokia och en privat som är en Ericsson. Håller med om att dte är knepigt att byta, speciellt när man ska skriva sms. Brukar bli många fel när jag skriver sånna ;)