söndag 13 april 2008

En utmaning...

Här sitter jag i vardagsrummet bland flyttkartonger och annan brôte.
Jag har visst blivit utmanad av syrran. Det är väl bäst att göra som hon vill...

Tre namn du går under:
  • Tina
  • mamma
  • Christina-tina-nina (av en av de boende på jobbet som tycker att jag borde kallas för mitt riktiga namn, sen har hon fått in ytterligare ett namn i ramsan...)
Tre saker som skrämmer dig:
  • Att något ska hända mina nära och kära
  • Spindlar
  • Att jag ska bli sjuk igen

Tre saker du har på dig:
  • Fleecetröja
  • Trosor
  • Mjukisbyxor

Tre sanningar:
  • Min största svaghet är choklad
  • Jag är mörkrädd
  • En gång stal jag en säck potatis (det var ett misstag, jag hade lagt den under barnvagnen och glömde säja till kassörskan)
Tre saker jag verkligen vill ha:
  • En Corvette
  • En parkeringsplats intill min nya lägenhet så jag slipper gå så långt
  • Lite nya möbler
Tre personer jag utmanar:

3 kommentarer:

Trollmor sa...

Fääärdig

Suss sa...

*asg* Tror du Fredrik gör utmaningen? :-D

Anna sa...

Jag veeeet att jag tagit lång tid på mig men nu har jag gjort det!! Hur har du det förresten? Flyttat?
Ingen blogg på länge så man undrar ju.
Ha det bra och kram!