tisdag 19 februari 2013

Vem fan är Nisse Hult...?

Fick precis ett mycket konstigt samtal från ett hemligt nummer.
Konversationen var ungefär såhär:

-Tina, svarar jag som jag brukar.
-Hallå...?!
-Eeh...ja hallå?!
-Vem talar jag med?
-Tina...
-Vet du vart Krister är?
-Va?
-Ja, Krister Högman.
-Nä, det vet jag inte, jag känner inte honom.
-Nähä. Ja jag vill bara veta vart han tog vägen.
-Ja jag har ingen aning...
-Nä. Jag skulle vilja veta vart han är...
-Ja jag vet som sagt inte...
-Nu ska vi se... vem ska jag ringa... Högman... Christina, dit kan jag kanske...
-Nä det är jag och jag vet inte vart han är!
-Det finns en Anders och Tina...
-Dom känner inte honom heller, det är samma släkt som mej. Du behöver inte ringa Richard heller.
-Nähä... han har lånat en bok....
-Jaha, ja han hör väl av sej när han kommer hem.
-Jag vet inte vart han stuckit...
-Nä, du får väl vänta på att han ska höra av sej.
-Ja, tack så mycket!
-Hejdå...

Jösses...

2 kommentarer:

513andersson sa...

Hoppas han får tillbaka sin bok...

Tina Högman sa...

Ja han gjorde sej stort besvär genom att ringa alla Högmans för att få tag i sin bok...