torsdag 7 oktober 2010

Tyst...

Nu ser mitt hem lite mer ut som ett hem och inte en lagerlokal med lådor... Har jobbat på ganska bra, men nu är det lite lugnare tempo, jag är nämligen förkyld, så det känns i kroppen. Jag blir trött när jag hållt på en stund.
Dessutom har min förkylning satt sej på stämbanden så jag har tappat rösten. Vaknade igår och när jag skulle börja prata med Christoffer kommer det bara väsande ljud. Tänkte att rösten kommer väl igång som den brukar. Lite hes kan man ju vara innan man "pratat igång sej".
Inte då.
Jag får fortfarande bara fram väsande och kraxande ljud. Skulle jobbat i helgen, men det verkar ju inte gå, för jag måste ju kunna prata... Det blir väl till att ta det lugnt här hemma.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Sådärja, då är ordningen återställd igen.
Tina tillbaka i bloggträsket.
We like. =)

Gunilla sa...

Har ni flyttat nu? skönt att vara på nya stället iaf, och plocka upp, kartong efter kartong...puh.
Själv har jag inte fått upp allt på väggarna än fast vi flyttade i august :)