torsdag 23 september 2010

Vem är det som går runt och runt och aldrig kommer till dörren?

Varför ska alla konstigheter hända mej? Saker som normalt inte inträffar, händer alltid MEJ! Och min vän Anna med för den delen. Vi är drabbade av nån slags otursförföljelse.
Idag hade jag handlat lite på ICA Hjertbergs. Kommer med min kasse och ska gå ut genom dom där automatiska snurrdörrarna.
Vad händer?
DOM STANNAR!
När jag står mitt i!
Jag går fram mot den yttersta glasdörren men inget händer.
Jag backar till dom som är tillbaka in.
Fortfarande inget.
Jaha? Vad gör jag nu då?
Här står man som ett fån.
Efter en stund kommer det en tjej som ska in, dörrarna drar igång med sin snurr och jag knallar ut.
Precis som inget har hänt.

4 kommentarer:

513andersson sa...

Lite spooky, sådär..?

Tina Högman sa...

Aa... typ osynlig eller...?

Anna sa...

Bra att du nämnde mig i sammanhanget eftersom det där hänt mig ett antal gånger!! SJUKT är vad det är!!

Gunilla sa...

Fån, nä jag skulle få panik jag, även om det är glasdörrar.. passerar ofta dessa via dörren som ofta finns bredvid, för handikappade :)