onsdag 14 januari 2009

REO Speedwagon...

Besiktigade Fårrden i måndags.
Fårrden är en 00-a. Jag var rädd att den inte skulle gå igenom denna gången. Det är blanka papper hittills, men det är ju nu besvären börjar komma...
Stod och samtalade med en bekant som jobbar där, när besiktningssnubben som kollar min bil säjer "kom och kolla här".
Det vill jag inte, men jag får väl gå dit.
Början till rost under, men inga problem än.
Sen börjar han prata spindelled... Han kan inte dömma ut dom, men han sa att de måste fixas ganska snart ändå.
Jag måste byta glödlampor på blinkersen.
MEN jag klarade mej utan ombesiktning!!
Tänkte att det är lika bra att ta tjuren vid hornen, och beställde tid på Ford. Ska lämna in bilen imorn.
Ja så nu får man nalla på sparkontot igen...
Men min kära REO Speedwagon är värd det...!

2 kommentarer:

513andersson sa...

Eey.. Najs.. =)

Anna sa...

Fin bil! BLÅÅÅÅ!! :D
Jag vägrar åka och besiktiga... Det får Roger göra :S Skulle säkert göra bort mig om jag åkte dit.