måndag 28 maj 2007

Kärringrally...

...eller kundvagnsrace?
Dagen tillbringades på Ge-Kå's i Ullared.
För en gångs skull fick jag själv en del saker. Det brukar bli nån tröja jag snappar åt mej i farten för att jag ska få med mej nåt över huvudtaget till mej själv.

Jag:
  • 1 par långbyxor
  • 1 tröja
  • 1 top

Richy:

  • 1 sommarjacka
  • 1 par jeans
  • 1 T-shirt

Koffe:

  • 2 T-shirts
  • 2 par långbyxor
  • 1 par shorts

Angelica:

  • 1 linne
  • 2 topar
  • 2 BH'ar

Övrigt:

  • 1 rulle silvertejp
  • 1 flaska lacknafta
  • 5-pack penslar
  • 10-pack Snickers
  • 4-manna tält
  • 2 självuppblåsande liggunderlag
  • 3 noterings-block
  • 20 CD-R skivor
  • 10 CD-RW skivor
  • Fotopapper till skrivaren
  • en jäkla massa gratis galgar

Allt detta kostade 1995:-. Det är nästan det roligaste på alltihop, när man ska betala!

4 kommentarer:

Suss sa...

Du verkar ha missuppfattat det hela...
Det är ALDRIG roligt att betala!!!

Trollmor sa...

Fast det är väldigt roligt att betala LITE för MYCKET saker...ju

Tina Högman sa...

Trollmor: Ja! Det var PRECIS det jag menade! Man måste ju liksom betala, så då är det ju bästa alternativet!

Suss sa...

Jaja.. om man MÅSTE betala, så okej då...