fredag 28 januari 2011

Plötsligt händer det...

Jag kunde fan inte bestämma mej. Jag röstade på både nr 1 och nr 2 på Villa-låtarna.
Nu är det snart handboll, måste bara blogga lite först. TV'n är på, jag hör nationalsången.

Kommer att göra ett klipp snart. Om två veckor.
Har sett ett överkast på Jysk som skulle passa i sovrummet. Bestämde mej för att köpa det. Det var nämligen ett bra pris, 399:-.
Jag tar ett och går fram till kassan. En tanke slår mej. Det står storlek 160 bredd. Jag tänker att det är sängens storlek. Men... är det det? Jag frågar.
Hepp. Det är överkastets storlek.
Shit. Då måste jag ha ett större. Till dubbelsäng kostar dom 649:- så klart. Tyckte väl att det var för bra för att vara sant för ett överkast till en dubbelsäng.
Killen i kassan säjer "jag kan kolla om det kommer på kampanj snart!"
Ja tack, gör det!
Joho minsann. Om två veckor sänker dom priset på just det överkastet med 300:-. jag betalar då 349:-!
Har man tur eller har man tur??

Nu har handbollen börjat.

2 kommentarer:

513andersson sa...

Du har tur. =)

Hanboll är för fjollor, heja Frankrike.



;)

Tina Högman sa...

Handboll är kul. Jag gillar snabba spel! Det är bra med sporter där det händer mycket.
Men hockey är roligare. Heja Luleå!

Eller kanske jag är en fjolla...?