söndag 16 januari 2011

Drömtydning...

...det skulle man vilja kunna. För ibland drömmer man ju drömmar som är helt obegripliga.
Härom natten drömde jag att jag hade gjort en tatuering på min vänstra överarm.
På min högra har jag redan en tatuering, en liten delfin.
Nu hade jag alltså gjort en på andra armen. Den var större. Det var Afrika...?!?

Japp. Exakt.

Jag har alltså en tatuering på överarmen på Afrika. Det är ju inte nån mindre världsdel, så den upptar ju i stort sett hela armen, eftersom alla länderna är med. I två av länderna är en flagga tatuerad också.
Det betydde att jag hade besökt landet.
En flagga fanns i Egypten. Det är ju helt logiskt, eftersom jag varit där. Den andra flaggan fanns i Namibia. Tydligen hade jag varit där också.
Idén var att jag skulle besöka alla länder i Afrika och efter varje land jag besökt skulle jag tatuera in flaggan.

Eeh...

Jaha.

Kan nån förklara vad fan denna drömmen betyder??

3 kommentarer:

513andersson sa...

Afrika, alltså?
Då har du ju att göra om du ska besöka alla dom länderna.. =/(
Hade varit betydligt enklare om du drömt om Nordamerika eller Australien istället. ;)
Nä, jag vet inte vad drömmen betyder.

Tina Högman sa...

Jag fattar inget heller. Jag tror inte jag har varken råd eller tid för detta projektet. Jag tror jag skiter i det helt enkelt.

Gunilla sa...

Den betyder nog att du ska resa mer i framtiden :)