fredag 7 januari 2011

För gammal för sånt här...

Ja, så är det nog.
Hur ska man annars kunna förklara detta...
Igår tog vi en shoppingtur på stan och framåt kvällen tog vi en jacuzzi igen.
Vi bestämde oss sen för att äta middag på hotellet.
Klockan var runt halv tio när vi ätit klart, en två-rätters tog vi. Vi blev lite slöa efter maten, särskilt Morten. Han frågade om vi inte kunde vila lite efter matan innan vi gick ut, för gå ut skulle vi självklart göra!
Jodå, det kunde vi göra.
Morten kan ju somna precis var som helst och när som helst. Han stensomnade ju såklart...
Jag tänkte att jag kan ju vila en stund och så väcker jag Morten vid 22-tiden.
Ja... det gick väl sådär kan jag säja.
Plötsligt tittar jag upp.
Det lyser nånstans.
Va?! Vart lyser det? Jag vet inte...
Jag vet inte vart jag är.
Skallen klarnar lite. Just det jag är på hotell i Göteborg.
Man det lyser i hallen?
Ja så var det, vi skulle gå ut ja. Vi vilar bara lite.
Jag fepplar på nattduksbordet efter mobilen.
Klockan är...
01:13.
Eh... ja.
Inga övriga kommentarer.

4 kommentarer:

513andersson sa...

Så du väckte Morten och så gick ni ut, eller?
Strax efter 1 är det ju full rulle i stan, ju.

;)

Anonym sa...

Att vara turist i Egypten och Marocko lite info: http://mirrefemm.blogg.se/2011/january/egypten-marocko.html

Anna sa...

Jag skulle inte heller få för mig att gå ut kl.1! Så det kanske är åldern...?

Gunilla sa...

Haha....sova är ett underskattat nöje :)