tisdag 30 november 2010

Inga kommentarer...

...eller vad ska man säja? Min dotter har en klädkammare som är gris-rosa.
Hon målade ett lager igår. Det är ju kul att se när det händer nåt när man målar. Det var nog lite jobbigare än hon trodde, för det var lite sådär med färgen på sina ställen.
Idag efter jobbet målade jag ett lager till, och nu verkar hela ytan vara täckt.
Nu blir det till att inhandla hyllplan och sånt!
Vi ska ha en matta som täcker hela golvet. Hon vill ha en luddig, vit.
Dörren vet vi inte vad vi ska göra med riktigt än. Kanske ta bort helt och sätta upp ett tråd-draperi.

3 kommentarer:

Anna sa...

Det går framåt! Kul!! :)

Du, jag är himla avundsjuk på ditt YR-väder... Men jag får det inte att funka på min sida... Några tips?

Kram!

Tina Högman sa...

Eh... jag gjorde bara som det stod ju... Försök igen! De kanske har ändrat nåt!

Anna sa...

Det funkar inte att göra som det står... :(