fredag 26 mars 2010

Fusk...

Spelade en stryktipsrad idag. Fick lite problem på två matcher.
Jag spelar oftast en 64 raders, inga helgarderingar, 6 halva.
Morgondagens stryktipsrad HELgarderade jag till och med TVÅ matcher! Kalmar mot Elfsborg. Hade en X2 men ändrade på slutet. Watford mot Middlesbrough. STORA problem. Helgarderade där med.
Fyra halvgarderingar.
Helgardera känns som att fuska tycker jag...
Raden kostade mej 144 kronor. Nu borde jag ju få igen dom pengarna tycker jag.
Två rätt har jag ju minst i alla fall...

3 kommentarer:

513andersson sa...

Två bortkastade helgarderingar, vill jag påstå.
Kalmar och Watford vinner.

Kanske..

Tina Högman sa...

Nja... i så fall tror jag nog mer på Elfsborg, men som sagt, jag kände mej inte säker!
Vi får se...

Gunilla sa...

blir lite tippasugen...

min morbrors ord ljuder i bakhuvudet.. "chelsea förlorar alltid på bortaplan!... stämmer det än efter 30 år :)